تبلیغات
ارتباط آبی - اصول خانه داری در هتل - آشنایی با وظایف خانه داری
 
ارتباط آبی
نوشتارهایی به رنگ آبی ...
درباره وبلاگ


به نام خالق آسمان آبی ...
وبلاگ ارتباط آبی در نظر دارد آنچه را که می تواند نسبت به ایجاد نقش و جایگاه انسانها در هر شرایط زندگی و شغلی که با هر فرهنگ و رنگ باشد ارتباط برقرار کند.

مدیر وبلاگ : علیرضا فیضی
نظرسنجی
نظر شما در مورد این وبلاگ چیست؟








آشنایی با سایر وظایف :

۱) آشنایی با اوقات شرعی   

۲) آشنایی با نحوه استفاده از تلفن مخصوص راهروها

۳) آشنایی با اجناس پیدا شده و نحوه تحویل آن به واحد مربوطه

 ۴) شناسایی مقررات مربوط به خارج کردن اجناس شخصی از هتل

۵) آشنایی با مقررات مددکاری اجتماعی

۶) آشنایی با راهنمایی میهمان در حد نیازهای جاری

۷) آشنایی با امانت داری و رازداری

۸) آشنایی با مقررات رفاهی (بیماری بازنشستگی اضافه کار(

۹) شناسایی اصول ایمنی و پیشگیری از حوادث ضمن کار

۱۰) شناسایی اصول گزارش موارد غیرعادی (بیماری یا مرگ میهمان شکسته شدن اشیاء در داخل اتاق، کثیف بودن فرش و غیره

۱۱) شناسایی اصول انبار کردن و بکار بردن مواد شیمیایی و ایمنی آن

۱۲) شناسایی اصول پیشگیری و کنترل آتش

۱۳) شناسایی اصول بکارگیری مراحل فوریتهای پزشکی

۱۴) شناسایی اصول بکارگیری لوازم حفاظتی

۱۵) شناسایی اصول استفاده از کمکهای اولیه

۱۶) شناسایی ایمنی اتاق (نگهداشتن شیشه شکسته در سبد، کبریت در زیر سیگاری، صابون در توالت

 ۱۷) آشنایی با قوانین مربوط به کلید و ایمنی های لازم

۱۸) آشنایی با اصول کنترل بسته بودن Linenroom(انبار ملزومات خانه داری

۱۹) توانایی اجرای مقررات و قوانین اداری

۲۰) شناسایی مقررات کارت ساعت زنی

۲۱) شناسایی اصول آراستگی ظاهری لباس کار نظافت و استحمام و آرایش جنس لباس کار کفش زیورآلات

۲۲) آشنایی با سلسله مراتب و وظایف هر قسمت و چگونگی تماس با آنها شناسایی اصول برخورد با میهمان (خوش آمدگویی و نحوه صحبت کردن

۲۳) شناسایی مقررات اتاق میهمان (استفاده نکردن از لوازم و وسایل اتاق

۲۴) شناسایی اصول وارد شدن به اتاق میهمان (چگونه وارد شوند و چگونه برخورد کنند

۲۵) آشنایی با کارت مزاحم نشوید

۲۶) شناسایی اصول باز نکردن در اتاق برای میهمان

۲۷) توانایی اجرای مقررات و قوانین اداری

۲۸) توانایی درک اصطلاحات جاری در هتل و مقررات آنها

۲۹) توانایی دریافت کلیدهای طبقه از دفترخانه داری

۳۰) توانایی برداشتن جنس های مورد نیاز اتاقها از انبار

۳۱) توانایی گزارش به مسئول مربوطه در مورد اتاق ها جهت نظافت در سه حالت تخلیه میهمان خالی وضعیت غیرعادی

۳۲) توانایی اقدام به نظافت اتاق

۳۳) توانایی کنترل کردن وسایل برقی داخل اتاق

۳۴) توانایی کنترل کردن نظافت مبلمان و کف اتاق، پرده و سیستم آب و فاضلاب

۳۵) توانایی نظافت قسمت های مختلف اتاق (تخت حمام توالت و دستشویی

 ۳۶) گردگیری تعویض زباله دان جمع آوری زباله های درشت یخچال تلویزیون رادیو تلفن و هدفون و چراغ ها

 ۳۷) توانایی نظافت کردن اتاق های خارج از سرویس (شامل بنایی تعمیرات برق، تعمیرات حمام و دستشویی، تعمیرات کف

 ۳۸) توانایی نظافت کردن اتاق های VIP





نوع مطلب : مهارتهای ارتباطی، هتلداری، گردشگری، 
برچسب ها : هتلداری، گردشگری، خانه داری در هتل،
لینک های مرتبط :
دوشنبه 27 شهریور 1396 01:51 ق.ظ
It's really a cool and helpful piece of info.
I am satisfied that you just shared this helpful info with us.
Please stay us informed like this. Thank you for sharing.
دوشنبه 16 مرداد 1396 12:41 ب.ظ
Heya i'm for the primary time here. I found this board and I in finding It really useful & it helped me out much.
I'm hoping to provide one thing again and help others like you helped me.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :